Elveda başkan...


Şaşırtıcı işler!!!

 Yazıyoruz eleştiriyoruz federasyon başkanını...

Haklıyız...
Ancak bu iş keser yani hep bana değil, ya da rende hep sana değil... Bıçkı olmalıyız bir sana bir bana misali...
Erol Küçükbakırcı benim spor yaptığım dönemde kaptanımdı. O zamanda eleştirirdim şimdide eleştiriyorum ama bu şahsi kişisel bir durum. Erol ağabey başkanlık için aday olduğunda kazanamayacak durumdaydı. 6 saatten durum değişti.
Neden? İktidar buna el koydu sen olacaksın dendi...
Eyvallah...
Güç onlarda çünkü.
Ancak rahmetli Ali Hüryılmaz'ın Erol ağabey ile telefon görüşmelerine şahit biri olarak şunu söylemek isterim:
" Bak Erol yönetimi kendin belirleyemeyeceksen aday olma. Bir adın var onu lekeleme!" demiş biridir Ali Ağabey.
Ali ağabeye de bazı yavşaklar kumpas kurmuştu.
"Sen olmalısın" diye. Gaza getirmişlerdi ama yemedi.
Sevindiğim Ali ağabeyin hayatını kaybederken bu olumsuzlukları görmemesidir.
Şimdi gelelelim zurnanın zırt dediği yere.
Herkes Erol Küçükbakırcı düşmanı...
Eyvallah..
Bizde eleştiriyoruz.
İyi de, mesele Erol'un yapamadıklarını niye yapamadığı sormaktan geçiyor. Onun da hatası bunları itiraf edememek.
Bir sistemi yöneten oraya kendi oyuncularını koyar. Bisiklette de olan budur.
Erol kendi ekibini kuramadı yıllar geçse de.
Ayağından iktidara bağlıydı onların atadığı yönetimle çalışmak zorunda kaldı.
Bunlar suç mu?
Ali ağabeyinin değimiyle evet.
Ya istediğini yapacaksın yada oraya gelmeyeceksin.
İşte Erol Başkanın hatası bana göre buydu.
Şimdi onu savunan yönetim kurulu üyesi bile kalmadı..
Defterini dürdüler...
Başarısız olmasını istediler ve başardılar.
Yazık oldu ülkemin bisiklet efsanesinin böyle siyasi oyunlara alet olup kaybetmesi ne en çok üzülenlerden biriyim.
Mesele bitti...
Bir dönem kapandı yeni dönem hazırlanıyor şimdiden.
Başkan belli yönetim belli iş bitmiş..
Ben Erol ağabeyin yerinde olsam savaşarak kaybederdim ama o onuda yapamayacak aday bile olamayacak...
İşte üzüldüğüm en önemli şey bu..
Ben olsam Peker gibi kusardım olanı biteni anlatırdım ama bu da yürek ve elbette çap işi...
Gelmiş geçmiş olsun ...
Erişilen Kişiler
0
Etkileşim
Beğen
Yorum Yap
Paylaş
 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.