Seçecekler de neyi?


Federasyon seçimleri yapılacak. 
Yıllardır yapılandan başka bir şey değil aslında. Bisiklet sporunun cenazesini kaldıracak bir yönetim seçilse yanlarındayım...
Biz yazdıkça  elbette eleştiriler öneriler, bilmediklerimizi anlatanlar, önerenler görüş belirtenler oluyor.
Saygımız var  her anlatılana.
Kişisel olarak söylersem  sağlığım için bisiklet  biniyorum. Eski  milli sporcu olmamızın bir anlamı da yok. 
Nedeni gurubumuzda binen milli  gençler var. Hallerine bakınca üzülüyorum. Ailesi spor yapsın diye borç harç, banka kredisiyle bisiklet ve malzemesi alıyor. 
Gözlerindeki umutsuzluğa şahidim.: "Ne olacağız ağabey?" dediklerinde  benim boynum bükülüyor.
Öyle  şampiyonlar tanıyorum ki ekmek parası kazanabilmek ailesine bakabilmek için çırpınıyor. 
Otelde güvenlik görevlisi olmak zorunda kalan yüksek okul bitirmiş milli pedallar var. İş arayan daha çok elbette.
Günah çıkarmak artık  kilisede papaza gitmek gibi olmuş.  "Günahım bu cezam kaç para?" ya dönmüş.
Ülkenin bisikletci ruhu taşıyanları yok edenlerin yine bisikletçi olmasını aklım almıyor.
Ülkenin en çok bütçesi olan  federasyonlarından biri sporcu yaratamıyor var olanları  toplu halde yok ediyor.
Belirli yaşlara gelmiş bisiklete olan aşkımız eskimemiş de olsa olan biteni görünce  içimiz yanıyor.
Hiç bir  gence, bisiklet sporu yapana kızamıyorum ne yaparsa yapsın. Tepki gösteremez hale getirdiler onları. Konuşanı infaz ediyorlar zaten.
Bunlar hepinizin bildiği şeyler.
Gelelim seçime. 
5 bin liranız varsa, yüzde 15 delegeden  olur almışsanız aday olabilirsiniz. 
Şu listeye bir bakın.. Federasyon sayfası adresi:

https://bisiklet.gov.tr/public/Web/dokuman/Genel%20Kurul/TASLAK%20DELEGE%20L%C4%B0STES%C4%B0.pdf

Listede olan kulüplerin yani bisiklete yol vereceklerin önemli bölümü  kağıt üstünde kulüpler.
Yıllarca yazdık ama nafile.
Delegelerin önemli bir bölümü  Gençlik Spor Genel Müdürlüğünden, eski ağabeylerden vs... 
Bisiklete binmeyenler bile  bisikletin kaderine karar verecekler...
Nacizhane önerim asalaklar kopmadan, iktidar etkinliği kırılmadan, bisiklet bisiklet olmayacak... 


 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.