LAFIMIZ FEDERASYON BAŞKANI EROL KÜÇÜKBAKIRCI'ya...


Merhaba Erol Abi..
Telefonla aradığında toplantıdaydım tam ne demek istediğini anlayamadım. Aradım ama yanıt vermedin. 
Önce şunu belirteyim; Bana kimse kalem oynattıramaz, kimse de satın alamaz. Meslek yaşamım böyleleriyle mücadeleyle geçti. 
İkincisi sana benimle ilgili kim ne dediyse onlardan şüphe et.
Unutma ki ben seni Federasyon Başkanı olarak değil, “Kaptanım Erol Abi” olarak seven biriyim.
Senin kazanman içinde elimden geleni yaptım.
Bir beklentimde yok, olmadı da, olmazda.
Bu makamlar gelip geçici, yarın sen bıraktığında da ben aynı Mehmet olacağım bunu bilesin.
Senin aleyhinde yazılanları da yayınlıyorum.
Hiç düşünmüyor musun neden diye?
Hakkında yazılandan haberin olsun diye bunları isimlerini vererek paylaşıyorum.
Dostunu düşmanını tanı diye.
Mehmet Büyükarı olarak yazdığım her şeyin arkasındayım. Ben vicdanlı, hak, adalet ve insani hukuka inanan biriyim.
Sana beni şikayet eden şerefsiz alçaklar, senin ve bisiklet sporunun en büyük düşmanlarıdır. Ben böyle düşünüyorum sen nasıl istersen öyle değerlendir.
Cumhurbaşkanlığı Turunda başarı diliyorum. Allah yolunuzu açık etsin…

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.