Sezonun son anıtsal klasiği IlLombardia da zafer Pinot'un


2018 Sezonun 5. ve son anıtsal klasiği Il Lombardia'yı Groupama-FDJ'den Thibaut Pinot kazandı. Nibali'nin çabaları son 13,5 km'ye kadar sürdü ancak Pinot kopardı solo gitti finişe. Dünya Şampiyonu Valverde ise 11. olarak tamamladı yarışı.



Thibaut Pinot: "Benim için en güzel galibiyetti. Vincenzo Nibali'nin önünde kazanmak ayrı bir anlam katıyor. Şüphesiz kariyerimin en formda dönemindeydim.Nibali'nin atağını görünce arkasına geldim ve kendime 'git' dedim. Bernal çok güçlüydü, beraber çalıştık ve sonrasında Nibali ile düello gerçekleştirdik, Lombardia'yı onun önünde kazanmak çok önemliydi.Nibali çok özel bir bisikletçi. Sormano'da atak yaptığında ben de atak yapmayı düşündüm ama cesaret edemedim. O atağını yaptığında 'Bingo' dedim ve takip ettim."






Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.