Cancellara’nın Flanders’de favorileri!

  
Bu yıl, 1 Nisan tarihinde yapılacak 102. Flanders Turu öncesi gztecilerin sorularını yanıtlayan Spartacus lakaplı Fabian Cancellara, Flanders'daki favorilerini açıklarken şunları söyledi:
“ Benim için Sagan ve Van Avermaet hala mutlak favoriler. Tam altlarında elbette onlarla rekabet edebilecek çok sayıda binici var. Çoğunlukla genç Belçikalılar: Naesen, Benoot, Stuyven ve Theuns. Zafer için açlar ve Flaman yollarında değerlerini kanıtlamaya çalışacaklar. NANAi'nin Milaan-Sanremo'daki performansı çok etkileyiciydi. Kwiatkowski'nin neyi başaracağını merak ediyorum. Tepeleri çok iyi fethedecekler, ama Oude Kwaremont'a tam gaz gittikleri takdirde Arnavut kaldırımlarının uzmanlarını nasıl takip edebileceklerini bilmiyorum. Ve her zamanki gibi  Quick Step güçlü. Stybar'ın iyi olmasını ve Gilbert'i hafife almamasını bekliyorum! İnanılmaz bir solodan sonra Belçikalı şampiyonlar olarak kazandığı zafer mükemmeldi. Henüz en iyi formunu göstermemiş olabilir.”

Dünya şampiyonu Peter Sagan ise  basın toplantısında  şunları söyledi:

"Takım için iyi ve benim için rahat, kazanıp kazanmamaya değil yarışı hedef alıyorum. Pazartesi gününden beri tur için kalabalıktan uzak hazırlıyorum. Ekibim geçen yıldan daha güçlü.Takımımdaki Daniel Oss ile taktik olarak daha fazla rol oynayabilirim. O benim için çok şey ifade edebilir. Quick Step güçlü ama diğer takımların çoğunu izlemiyorum. Quick-Step'in bir savaş yapması muhtemel ve dikkatli olmalıyım."



 Sagan'ın yeni bisikleti

İddialı isimlerden biride kuşkusuz Köpekbalığı lakaplı İtalyan


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.