BİRİLERİ DUYAR MI? ‘Sporcuya kumanya yok.’

30 Ülkeden 120 sporcunun katıldığı Uluslararası Sakarya MTB Cup'ta yarışan bisikletçilerimizden Mehmet DOĞAN  yazmış. Umrız  yazılanlardan ders alırlar.
İşte Doğan'ın  yazdıkları: 
"Güzel organizasyondu hakkını vermek lazım, ama muhtemelen bir daha katılmam.
Peki bu kimsenin umurunda mı? Zannetmiyorum. Katılmayan çok daha kaliteli sporcular da oldu sonuçta, tepkilere şuan çok hak veriyorum.
Güzel anlamda söylenen her şey doğru, tam anlamıyla dünya standartlarında bir organizasyondu buna şüphe yok, o yüzden bize pek gerek duyulmadı sanırım.
Yazılabilecek çok şey bulunur da, amacım organizasyonu kötülemek olarak anlaşılır diye çekiniyorum, ben sadece düşünce yapısını eleştiriyorum, sporcu odaklı değil de görsel ve reklam odaklı bir organizasyondu bu sene yapılan organizasyon benim gözümde.

En basitinden, iki kamyon kumanyanın indirildiği alanda ‘Sporcuya kumanya yok.’ cümlesini organizasyonun birinci ağzından duymak çok komik. Geri kalan akla gelebilecek herkese kumanya verilirken, aslında herkesin orada olma sebebi olan ve asıl zorluğu yaşayan sporcuların kasıtlı göz ardı edilmesi içler acısı, karmaşada unutulsa ya da destek bulunamasa vermek zorunda değiller sonuçta dersin de bu bariz sporcuyu es geçmekten başka birşey değil, hayır ihtiyacımız olduğundan da değil de alternatifi marketten bisküvi yemek yani o yüzden sıkıntı.
Spd, kask ve kirli formaları ile bitkin halde markette kasa kuyruğu bekleyen 4 saat pedal çevirmiş sporcuların yüzlerini hiç bir kamera çekmedi iyi ki.

Bu ülkede kendi sporcularımıza değer vermediğimiz sürece ne kadar kaliteli organizasyon yapılırsa yapılsın bu branş bir arpa boyu yol kat edemez, benim düşüncem bu, sadece dönüp zamanında bu bu şampiyonaları düzenlemiştik der iç geçiririz.
Ama organizasyon genel olarak güzeldi, umarım gelişerek ve eksikler tamamlanarak devam eder önümüzdeki yıllarda."





Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.