TORKULU AKDİLEK AMELİYAT OLDU

Uluslar arası Mezopotomya Turu'nda motosikletlinin çarpıp omuzu ve köprücük kemiğini kırdığı TORKU'nun deneyimli milli medallarından Ahmet Akdilek Konya'da ameliyat oldu. Akdilek kendisine çarpan kişinin duyarsızlığına da tepki gösterdi. Geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz...

İşte Ahmet Akdilek’in paylaşımı:
"Öncelikle Arayıp soranlardan Allah razı olsun şükür Rabbime, beterin beteri var....
Bana çarpıp kaçan kişiye, haber gönderdim, kafasına takmasın kazadır olabilir dememe rağmen benim ondan bi özür dilemediğim kaldı adam hala arayıp sormadı. Ben burada inim inim inlerken bu Kadar başıboşluk varsa buna rağmen ben hiçbir şey yapmazsam benim önce kendime saygım yoktur arkadaş! İki dünyada da iki elim yakanda her kimsen.."


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.