Tour of the Alps 1. Etapta ASTANALILAR güldü

134,6 km'lik etapla başlayan Tour of the Alps’de ilk etabın  podyumunda 2 astanalı yer aldı. Aru’nun  atak denemesi boşa gitti, Froome kaçtı grup oluşturdu ancak ASTANA’dan Pello BILBAO ve Sanchez’e yanıt veremediler. İnişi iyi değerlendiren Bilbao etabı aldı genel klasman lideri oldu.
1.BILBAO Pello- ASTANA
2.SANCHEZ Luis Leon- ASTANA
3.Sosa İvan Ramiro (ANS)



Etabın ardından Froome şunları söyledi:
“Çok patlayıcı kısa bir etaptı. Kesinlikle doğru yönde gidiyorum ve hislerim iyi. Astana kesinlikle finallere girmeyi başardı ve bunu kendi avantajlarına kullandılar. Çok iyi bir yarış çıkardılar. Oldukça seçici davranıyorum. Sadece yarışın önüne geri dönmek için biraz zorladım. Hala erken ve önümüzdeki birkaç günün nasıl geçtiğini göreceğiz. Yarın muhtemelen haftanın en belirleyici günü olabilir. Ben sadece GC'ye bakıyorum ve 20 saniye gerideyim. Bu yarışta zaman bonusları kesinlikle önemli olabilir. ” 




Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.