FRANSA DA SAGAN RÜZGARI

Tour de France da  Mouilleron-Saint-Germain >> La Roche-sur-Yon arasındaki 182,5 km ikinci etabı kazanan Peter Sagan genel klasmanda da lider duruma geçti. Fernando Gaviria’dan sarı mayoyu aldı. Sagan yeşil mayonun da sahibi
 Başladığı 99 #TDF yarışının 37'sinde ilk üç, 56'sında ilk onda yer alan PETER SAGAN:
"Bugün gerçekten çok mutluyum. BORA-hansgrohe takım arkadaşlarıma çok teşekkür etmek zorundayım, çünkü son 30 km boyunca ön tarafta kalıp beni finalde güvende tuttular. Son birkaç km ' nin biraz daha kolay olmasını beklerdim, ama gerçekten çok zordu - yukarı ve aşağı, sol ve sağ, tekrar tırmandık. Bence Sprinte daha sonra başlamak benim için daha iyiydi. Bugün Démare ile başladı ve onları yakaladı ama gerçekten çok şanslıydım Colbrelli az daha geçiyordu. Bugün sarı formayı aldığım için çok mutluyum - hem benim için hem de takımım için - BORA-hansgrohe takımı için ilk sarı forma ve onlar sayesinde giydim. Bu kadar hayran, arkadaş ve aile sahibi olduğum için çok mutluyum. Babam burada, Zilina 'dan arkadaşlarım da var - benim evim - ve zaferi oğlum Marlon' a ithaf etmek istiyorum. 


Etap podyumu
1. SAGAN Peter BORA  hansgrohe / 4:06:37
2. COLBRELLI Sonny Bahrain Merida Pro Cycling Team
3. DÉMARE Arnaud  / Groupama - FDJ

Etap ta Sylvain Chavanel kaçtı 140 km yalnız çevirdi, 170. Km’de yakalandı pelotona. Tour de France 2018’in  2. Etabı kazalarla geçti.Trek-Segafredo’dan Tsgabu Grmay, ASTANALI Luis Leon Sanchez abandone oldu.
Adam Yates, Jack Bauer kaza geçirdi, Kittel, Janse van Rensburg ve Arnaud Démare (FDJ)  teknik arıza yaşadı.
Trek-Segafredo, Bardiani-CSF'ten Giulio Ciccone ve Androni-Sidermec'ten Ivan Ramiro Sosa'yı da renklerini bağladığı belirtildi.












Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.