MİLLİ PEDALIN YAŞADIKLARI! HEDEF TEK TİP BİSİKLETÇİ Mİ?


Milli Bisikletçi Kadir Kelleci"den: 
Öncelikle mesaj atıp destekleyen herkese teşekkür ediyorum
İyi ki varsınız.
24 haziran 2018 günü İstanbul”a bikefit yaptırmak için gitmiştim, dönüşte tabi seçim günü olduğu için kutlamalarının arasında mağdur kaldım, silahlar ve anormal şekilde çirkinlikler içerisinde, sonrası ben sosyal medyamda bunlarla ilgili yazılar yazdım paylaştım ve bunu da paylaşmamda özgür olduğumuzu düşünüyorum, gören görmüştür, benim orda ifade etmek istediğim ne devlet, ne de bir başka bir parti, benim siyasetle ilgili zerre kadar ilgim yoktur, ondan dolayı Türkiye Bisiklet Federasyonuna şikayet edilip, federasyon ise disiplin kuruluna sevk edip, yarışlardan men etti, içerikleriyle ilgili bir bilgim yok.
İnancım veya görüşüm, yaşam standartlarım farklı olabilir, farklı düşünüyor, farklı yaşıyorumdur, buna ve milli takım formama, biraz olsun saygı duyulmasını isterdim... Yaşıma bakmadan halen sporumu ilerletmekteyim ve halen olsun hayatta kalmak ile aynı zamanda da yarışmaktayım... Evet zor destek olmadan olmuyor ama ben elimdeki imkanlarla Dünya Dağ bisikleti ilk 50 sporcusu arasında yer alıyorum

Ben 21 yıllık bisiklet sporcuyum ve yıllardır nice başarılar ve şampiyonluklarım oldu, kendimle gurur duydum daha fazla çalıştım, hatta askerliğimi sporcu olarak değil de, Hakkari Şemdinli de üst bölgesinde yaptım, 12 yıla aşkın milli formamı temsil etmekteyim, bu kariyerim boyunca çok sıkıntılarla boğuştum ve halen de devam etmekte olup mücadele içerisindeyim, küçük paralar ile çok işler yaptım, kendi imkanlarımız ile yarışlara gitti ,kendi sınırlarımı zorladım, dünyanın her yerine gidip arkadaş edinip, aynı zamanda yarışıp ülkemi temsil ettim, sayın arkadaşlar kendinize gelin ben sizleri temsil ediyorum, bisikleti aşığı diyeyim, bir sporcuya yarışa almamak ile o sporcuya ceza vermemiş oluyorsunuz, saygısızlık yapıyorsunuz demek oluyor, benim takımından başka bir yerden maaş almıyorum ve çokta yükseklerde bir maaşım yok, eğer olsaydı emin olun, şu giydiğim formayı, televizyonlarda izler olurdunuz....

Çok sıkıntılı dönemler geçiriyorum benden sağlıklı, yorumlar bekleyin lütfen, ruh ve hislerimle, sağlıklı şekilde düşünmeye çalışıyorum.
Şimdiden anlayışınız için teşekkür ediyorum..

BÖYLE BİR ŞEY NASIL OLUR? EĞER BU SPOR EMEÇİSİNİN İDDİALARI DOĞRUYSA SİZ TÜRKİYE BİSİKLET FEDERASYONU MUSUNUZ YOKSA ALİ KIRAN BAŞ KESEN Mİ?

BİSİKLETİN KARAKTERİ ÖZGÜRLÜKTÜR. BUNA KİMSE MANİ OLAMAZ. NE SİZ NE SİZDEN SONRAKİLER. TIPKI SİZDEN ÖNCEKİLERİN OLAMADIĞI GİBİ. KADİR KARDEŞİMİZ YALNIZ DEĞİLDİR. BU AYIRIMCILIĞIN HESABI VERİLMELİ. HERKES SİZLER GİBİ Mİ DÜŞÜNMEK ZORUNDA?
TÜRK BİSİKLETİNDE KURULAN KUMPASI GÖRMEDİĞİMİZİ SANIYORSANIZ YANILIYORSUNUZ. NEYLE YATARSANIZ ONUNLA GİDERSİNİZ...
DÜN SÖVDÜKLERİNİZLE BU GÜN YAN YANA OLMANIZ MI BUNLARIN NEDENİ? BÖYLE Mİ BİSİKLETİ BİSİKLETÇİLERİ KORUYUP KOLLAYACAKSINIZ?
TÜRK BİSİKLETİNE AYRILAN KAYNAKLARIN KİMLERE VE NERELERE GİTTİĞİNİ İZLİYORUZ. BU TORKU DAN SAKARYA'YA UZANAN BİR YOLUN HİKAYESİ...
YARIŞLARI KİMLERİN DÜZENLEDİĞİNİ, KİMLERE İHALELERİN GİTTİĞİNİ, YARIŞLARA YURT DIŞINDAN TAKIMLARIN KİMLERCE GETİRİLDİĞİNİ, GELEN TAKIMLARIN NASIL İSTİSMAR EDİLDİĞİNİ, SAĞIR SULTAN BİLİYOR.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'ÜN BOŞUNA" ''Ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim'' DEMEMİŞTİR.
ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.