ETAP FİNİŞİ SAGAN KLASİĞİ OLDU

İsviçre Turu- Tour de Suisse (2.UWT) de 2. etap  Sagan’ın oldu
Etabın son 500 metresine kadar Peter Sagan görünmedi. Son 400’e toplu girildiğinde çoktan yerini almıştı ilk 7-8’in içindeydi. Bir ara sıkışsada  sıyrıldı. QSF takımından Gabiranın arkasında son 50 metrede öyle çıktı ki Kathushalı Haas Nathan’ın çabası yetmedi etabı aldı

İsviçre turunda etabı kazanan Peter Sagan açıklamalarıyla Fransa turuna katılacağını ifade etti. İşte açıklaması:
"Tour de Suisse ' de destekleri için tüm BORA-hansgrohe takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Gün boyunca sıkı çalışırlarken bana güveniyorlar. Bu da kazanmak için bir anlam ifade ediyor. Takımın taktiklerini düşünüyordum ve sonunda, tam planladığımız gibi oldu. Etabı kazandığım için çok mutluyum. Tüm hazırlık iyi geçti ve şimdi turun geri kalan kısmı için biraz daha rahat hissediyorum. Etabın arkasında çok iş var. Bacaklarım henüz en iyi durumda değil ve hala Le Tour de France ' den önce yapmam gereken işler var. Turun geri kalan kısmını sabırsızlıkla bekliyorum.
Podyum: 1.Peter Sagan (BOH) 2.Fernando Gaviria (QSF) 3. Nathan Haas (KAT) 
İŞTE FİNİŞ GÖRÜNTÜLERİ




Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.